lunes, 11 de mayo de 2009

17 DE MAYO, PASCUA DEL ENFERMO


ORACIÓ
Mireu-me Senyor, estic malalt.
Vós, que tant estimeu,
ajudeu-me a mantenir la pau
enmig del dolor, de l’angoixa i de la por.
Jo sé que sempre esteu en mi
i que mai no en deixeu sol
en els moments difícils.
Feu-me sentir la fortalesa i el consol
de la vostra presència i companyia
i la tendresa de la Mare,
que estava al peu de la vostra Creu.
Metge diví de l’ànima i del cos,
gràcies pel do inestimable de l’Eucaristia,
pa de vida i medicina d’immortalitat.
Si voleu, podeu guarir-me,
però que no es faci en mi la meva voluntat
sinó la vostra.
Vós que vàreu dir: «Estava malalt,
i em vau visitar»,
transformeu la meva vida i feu-la transparent
perquè puguin descobrir en mi
la vostra presència,
tots aquells que em cuiden i em visiten.
Amén.

No hay comentarios:

Publicar un comentario